Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění – Rony SLOZBERG
Rony SLOZBERG
Bakalářská práce
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Anotace:
Práce pojednává o firemní identitě a vlivu grafického designu firmy na veřejné mínění. Zaměřuje se zejména na působení firem Coca-Cola a Kofola z tohoto hlediska. Také jsou zde popsané oblasti týkající se designu, image a public relations.Abstract:
The presented work deals with concepts of corporate identity and the influence of the companies graphic design on public opinion. The main focus of the work is directed on the effect of the Coca-Cola Company and Kofola Company. Another parts which involve design, image and public relations are described here as well.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Ovesleová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLOZBERG, Rony. Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Analýza problematiky firemní identity
Tomasz Hatlapa -
Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
Renáta OPAŘILOVÁ -
Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.
Eliška SOBOTKOVÁ -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová