Marketingová stratégia firiem Streetmarket – Róbert Kováč
Róbert Kováč
Diplomová práce
Marketingová stratégia firiem Streetmarket
Marketingová strategie firmy Streetmarket
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možností implementace marketingové strategie společností a značky Streetmarket. Pro zabezpečení a realizaci cílů jsou v práci obsaženy základní poznatky z teorie marketingu a marketingové strategie. Na základní informace navazují prostředky situační analýzy a nástroje marketingové strategie. Práce pokračuje popisem nástrojů internetového marketingu, jeho specifikacemi a konkrétními …víceAbstract:
This thesis explores the possibilities of marketing strategy implementation for Streetmarket companies and it's brand. To support the objectives, based findings from theory of marketing and marketing strategy are included. Findings from positional analysis and other instruments of marketing strategy are also mentioned. Thesis continues by description of instruments of internet marketing and its specifics …víceAbstract:
Diplomová práca skúma konkrétne možnosti implementácie marketingovej stratégie spoločností a značky Streetmarket. Pre zabezpečenie a realizáciu cieľov sú v práci zhrnuté základné poznatky z teórie marketingu a marketingovej stratégie. Na základné informácie naväzujú prostriedky situačnej analýzy a nástrojov marketingovej stratégie. Práca pokračuje popisom nástrojov internetového marketingu, jeho špecifikami …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Iveta Butkovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29797
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová