Matěj Frajt
Master's thesis
Podnikatelský plán na eSports bar
Business plan for an eSports bar
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro realizaci eSports baru v Praze a je tvořena třemi částmi. Teoretická část má seznámit čtenáře se základními pojmy týkajících se podnikání, problematikou malých a středních podniků a strukturou podnikatelského plánu, jehož samotná realizace je dále předmětem praktické části práci. Metodologická část se zabývá primárním marketingovým výzkumem …moreAbstract:
The aim of this masters thesis is to demonstrate a business plan tailored for an eSports bar located in Prague, which consists of three sections. Theoretical part introduces the reader basic terminology of entrepreneurship, environment of small and medium enterprises and the structure of a business plan, realization of which is the subject of practical part. Methodical part deals with a primary marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70245
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Ivana Svobodová
- Reader: Martin Novák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek