Bc. Otto Boubín

Diplomová práce

Analýza marketingu firmy ve farmaceutickém průmyslu

Analysis of corporate marketing in the pharmaceutical industry
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat marketing ve farmaceutickém průmyslu. Vývoj a změny prostředí, specifika farmaceutického odvětví, marketingovou komunikaci, marketingovou strategii a chování zákazníků. Teoretická část práce se zaměřuje na základní oblasti marketingu, jeho nástroje, strategie a marketingový výzkum, tak jak jsou chápány v obecné rovině. Dále pak popisuje specifické vlastnosti …více
Abstract:
This thesis aims to analyze the marketing in the pharmaceutical industry. Development and environmental changes, the specifics of the pharmaceutical industry, marketing communication, marketing strategy and customer behavior. The theoretical part focuses on basic marketing, its tools, strategies and marketing research in general. Then the theoretical part describes the specific features of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní