Analýza marketingu firmy ve farmaceutickém průmyslu – Bc. Otto Boubín
Bc. Otto Boubín
Diplomová práce
Analýza marketingu firmy ve farmaceutickém průmyslu
Analysis of corporate marketing in the pharmaceutical industry
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat marketing ve farmaceutickém průmyslu. Vývoj a změny prostředí, specifika farmaceutického odvětví, marketingovou komunikaci, marketingovou strategii a chování zákazníků. Teoretická část práce se zaměřuje na základní oblasti marketingu, jeho nástroje, strategie a marketingový výzkum, tak jak jsou chápány v obecné rovině. Dále pak popisuje specifické vlastnosti …víceAbstract:
This thesis aims to analyze the marketing in the pharmaceutical industry. Development and environmental changes, the specifics of the pharmaceutical industry, marketing communication, marketing strategy and customer behavior. The theoretical part focuses on basic marketing, its tools, strategies and marketing research in general. Then the theoretical part describes the specific features of marketing …víceKlíčová slova
Farmaceutická firma farmaceutický průmysl lékárník lékař léková politika marketing marketingová komunikace marketingová strategie marketingové nástroje marketingový mix pacient reklama Pharmaceutical company pharmaceutical industry pharmacist doctor medicines policy marketing communications marketing stratégy marketing tools marketing mix patient advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lkt4a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
Libuše Drešlová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk