Chovanie spotrebiteľov na trhu handmade výrobkov – Bc. Andrea Jakubíková
Bc. Andrea Jakubíková
Master's thesis
Chovanie spotrebiteľov na trhu handmade výrobkov
Chování spotřebitele na trhu handmade výrobků
Abstract:
Jakubíková, A. Chování spotřebitele na trhu handmade výrobků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zaobírá chováním spotřebitelů České a Slovenské republiky v souvislosti s handmade výrobky. Práce zkoumá trhy handmade výrobků, zjišťuje faktory a chování spotřebitelů při upřednostnění a nákupu handmade výrobků. V diplomové práci jsou použity různé techniky marketingového …moreAbstract:
Jakubíková, A. Consumer behavior in the handmade products market. Diploma the-sis. Brno: Mendel University, 2019.The diploma thesis deals with behavior of consumers of the Czech and Slovak Republics in relation to handmade products. Thesis research handmade products markets, identifies factors and consumer behavior in preference and in purchasing handmade products. The diploma thesis uses various techniques …moreAbstract:
Jakubíková, A. Chovanie spotrebiteľa na trhu handmade výrobkov. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2019.Diplomová práca sa zoberá správaním spotrebiteľov Českej a Slovenskej republiky v súvislosti s handmade výrobkami. Práca skúma trhy handmade výrobkov, zisťuje faktory a správanie spotrebiteľov pri uprednostnení a nákupe handmade výrobkov. V diplomovej práci sú použité rôzne techniky …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Reader: Lenka Procházková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá