Dramatická výchova jako motivační prvek v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ – Mgr. Eva Čeloudová
Mgr. Eva Čeloudová
Diplomová práce
Dramatická výchova jako motivační prvek v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ
Dramatical education as motivation component in physical training at 1st grade Primary school
Anotace:
Diplomová práce poskytuje metodický materiál her motivovaných literární předlohou. Praktická část obsahuje vzorové přípravy pro učitele tělesné výchovy a náměty pro mezipředmětové vztahy.Abstract:
The dessertation provides P.E. teachers with the metodology of games which are motivated by literary models. In the practical part we can find a catalogue of model lesson plans for P.E. teachers and proposals for intersubject relations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aqppu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
- Vedoucí: Mgr. Daniela Jonášová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Pohybová výchova jako součást dramatické výchovy
Kateřina Mrkosová Petrlíková -
Aplikace metod dramatické výchovy pro Neslyšící v dramatické tvorbě se slyšícími dětmi
Karina Pavlova -
Teaching English to Young Learners through Literature
Michaela Badíková -
Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners
Tereza Ježková -
The Impact of Language Choice on Young Learners’ Comprehension of Instructions and Use of Language
Eliška Čechová -
Effects of Perception Training on Production of Problematic Phonemes in Young Learners
Michaela Švachová -
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová -
Developing Young Learners’ Speaking Fluency Through Authentic Tasks
Bára Půčková