Poruchy artikulace u žáků základní školy praktické – Bc. Pavlína Horčová
Bc. Pavlína Horčová
Master's thesis
Poruchy artikulace u žáků základní školy praktické
Speech disorders pupils primary school practical
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje poruchám artikulace u žáků s lehkou mentální retardací. Teoretická východiska zpracovávají problematiku školní zralosti, vstup žáka do základní školy a jeho komunikační dovednosti. Další kapitola se zabývá problematikou žáků s mentálním postižením a jejich narušenou komunikační schopností, která se projevuje ve všech jazykových rovinách. Třetí kapitola se zabývá dyslalií, …viacAbstract:
This diploma thesis relates to speech disorders of slightly mentally disturbed pupils. Theoretical solutions elaborate issues of school readiness, pupil´s entry to primary school and his/her communication abilities. The next chapter covers problems of mentally disturbed pupils and their disturbed communication ability shown in all languages levels. The third chapter relates to dyslalia, one of the …viacKľúčové slová
lehká mentální retardace žák na 1. stupni základní školy školní zralost komunikační dovednosti komunikační kompetence řečová výchova slight mental retardation a pupil of the 1st grade of Primary Schoul school readiness communication abilities communication authorizations speech education
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c4zg7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2009
- Vedúci: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Možnosti pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ v oblasti zvládání kázeňských problémů žáků
Natálie ŠŤÁVOVÁ -
Vliv zasedacího pořádku na participaci žáků na 1.stupni základní školy
Petr Zaplatílek -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Názory rodičů na pohybový a výživový režim žáků na 1. stupni ZŠ
Anna Strašilová -
Vliv balbuties na sociální začlenění žáků na 1. stupni základní školy
Eva Hladíková -
Komunikační kompetence žáků na 1. stupni základních škol na Těšínsku
Ester KAJZAROVÁ