Možnosti rozvíjení kognitivních funkcí dětí v předškolním věku ze sociálně znevýhodněného prostředí – Ing. Kateřina LISNÍKOVÁ
Ing. Kateřina LISNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti rozvíjení kognitivních funkcí dětí v předškolním věku ze sociálně znevýhodněného prostředí
The possibilities of developing cognitive functions in preschool aged children from socio-cultural enviroment.
Anotace:
Cílem empirické části práce bylo zjistit, zda existuje souvislost mezi předškolním vzděláváním a rozvojem kognitivních funkcí u dětí prvních tříd ze sociálně znevýhodněného prostředí. Pro určení obecných rozumových schopností jsme použili Obrázkový inteligenční test A a k zjišťování připravenosti dítěte osvojit si funkce čtení Edfeldtův reverzní test. Výzkumný soubor byl získán záměrným výběrem a tvořily …víceAbstract:
The objective of the empirical part of this thesis was to find out whether there is a connection between education of preschoolers and cognitive functions development of the first grade pupils from a socially disadvantaged environment. Picture intelligence test A was used to assess the general rational abilities, and Edfeldt reversal test to assess readiness of the child to learn to read. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Panajotis Cakirpaloglu, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LISNÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Možnosti rozvíjení kognitivních funkcí dětí v předškolním věku ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/utqpmg/.
Jak správně citovat práci
LISNÍKOVÁ, Kateřina. Možnosti rozvíjení kognitivních funkcí dětí v předškolním věku ze sociálně znevýhodněného prostředí. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová
Název
Vložil
Vloženo
Práva