Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti – Martin Holata
Martin Holata
Bachelor's thesis
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Key Customer Segmentation and Efficiency of Company Marketing Communications
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti. Teoretická část je věnována popisu segmentu vinařství, marketingové komunikaci, marketingovému výzkumu a přístupu k marketingové komunikaci na trhu v USA. V úvodu praktické části je obecně popsána společnost a dostupné interní informace. Je proveden výzkum na základě analýzy sekundárních …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is a segmentation of key customers and a marketing communication efficiency of a specific company. In the theoretical part there is a description of the winery segment, marketing communication, marketing research and an attitude to marketing communication in the US market. At the beginning of a practical part there is a description of a company in general and an accessible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLATA, Martin. \textit{Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/utu8bg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holata, Martin. Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková