Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení – Bc. Veronika Dědková
Bc. Veronika Dědková
Diplomová práce
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Business plan of a new accommodation facility
Anotace:
Cílem této práce je sestavení podnikatelského záměru nového ubytovacího zařízení včetně vyhotovení příslušných analýz, popisu plánovaných produktů a návrhu marketingové strategie. Dále návrhu organizačního, personálního a technického zajištění a zpracování finanční analýzy. Teoretická část je tvořena převážně za pomoci odborné literatury, která slouží k teoretickému popisu cestovního ruchu, agroturistiky …víceAbstract:
The aim of this work is to compile a business plan for a new accommodation facility, including the preparation of appropriate analyzes, a description of planned products and a proposal for a marketing strategy. Furthermore, the design of organizational, personnel and technical support and processing of financial analysis. The theoretical part consists mainly of professional literature, which helped …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/l123w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DĚDKOVÁ, Veronika. \textit{Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/uvbas6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor