Anna Kučerová

Bachelor's thesis

Psychologie marketingové komunikace

Psychology of Marketing Communication
Anotácia:
Účelem této bakalářské práce je zjistit, které psychologické faktory působí na nákupní chování zákazníka, jak a jakou intenzitou. Cílem je zhodnocení marketingové komunikace na základě získaných poznatků. Práce je rozdělena do kapitol. Tyto kapitoly popisují základní literární přehled, metodiku, analýzu dotazníku, diskuse, srovnání vybraných marketingových komunikací, vyčíslení nákladů a závěr. V literárním …viac
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is finding out which psychological factors affect the customer’s shopping behaviour. The aim is evaluation of marketing communication based on the acquired knowledge. The work is divided into chapters. These chapters describe a basic literature review, methodology, analysis of the questionnaire, discussions, quantification of cost, and conclusion. The literature …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martina Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade