Secesní architektura v hodinách estetické výchovy – Bc. Barbora Procházková
Bc. Barbora Procházková
Diplomová práce
Secesní architektura v hodinách estetické výchovy
Art Nouveau Architecture in Lessons of Aesthetic Education
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu začlenění architektury do výuky estetické výchovy na středních školách. Práce předkládá návrh lekcí zaměřených na výuku secesní architektury. Náplně lekcí jsou koncipovány tak, aby byla propojena teorie s tvůrčí činností. Metodické listy jsou primárně určeny pro střední školy a gymnázia v Brně a blízkém okolí, neboť součástí bloku výukových lekcí jsou exkurze do ulic …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the topic of integration of architecture within aesthetic education at secondary schools. The thesis presents a design of lessons aimed at teaching Art Nouveau architecture. The intention of lessons is to link theory and creative activities. Methodological sheets are especially intended for secondary and grammar schools in Brno and its surroundings, as some lessons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qzr8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Martina Želazková
- Oponent: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Brněnská meziválečná architektura: proměny a využití staveb Bohuslava Fuchse
Kateřina Focková -
Architektura brněnských vysokých škol po roce 1989 - vybrané rekonstrukce a dostavby
Petra Sosnarová -
Proměny náměstí Svobody v Brně ve 20. století. Architektura, veřejný prostor a umělecký kontext hlavního brněnského náměstí
Aneta Marková -
Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století
Romana Siebenbürgerová -
Jak vyprávět dějiny umění
Marcela Sedláčková -
Zprostředkování dějin výtvarného umění žákům na 1. stupni základních škol
Veronika KOUDELKOVÁ -
Zprostředkování dějin výtvarného umění žákům na 1. stupni základních škol
Veronika KOUDELKOVÁ -
Metodické listy pro podporu začlenění sociálně znevýhodněných žáků. Estetická výchova v komunitním centru při základní škole
Kamila Bíziková