Jana GRYGAROVÁ ZENZINGEROVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix farmaceutického produktu

Marketing Mix of Pharmaceutical Product
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu aktuální pozice léčiva na předem definovaném trhu. Jejím cílem je zmapovat postavení a vnímání léčiva cílovou skupinou lékařů ve srovnání s konkurencí. V praktické části je obsažena charakteristika prostředí konkrétní farmaceutické společnosti a jejího vybraného léčiva. Popsán je obsah marketingového mixu, který byl použit při zaváděcí kampani. Na základě marketingového …more
Abstract:
My bachelor thesis is focused on the analysis of a pharmaceutical product?s position on a predefined market. The aim of the thesis is to map the position of a pharmaceutical product and its perception by the target group of physicians in comparison with a competitive product. In the practical part of the thesis a characteristics is provided of the environment in a spe-cific pharmaceutical company, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Accessible from:: 24. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GRYGAROVÁ ZENZINGEROVÁ, Jana. Marketingový mix farmaceutického produktu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe