Monika Vocílková

Bakalářská práce

Tvorba PR kampaně - případová studie T-Mobile

PR campaign creation - case study T-Mobile
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na konkrétní kampani nalézt faktory a postupy PR kampaně. Dále také provést analýzu možností PR kampaně a návrh praktických postupů pro její tvorbu. Vše je doprovázeno snahou o komplexní pohled na problematiku PR. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako marketing a public relations, u kterého popisuje jeho pracovní postupy, cíle a měření hodnoty. Dále objasňuje …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to point out the factors and processes of PR campaigns by using a specific PR campaign as a role model, to analyse the possibilities of a PR campaign and to come up with practical solutions in its creation. The thesis is supported by a comprehensive view on PR problematic. The theoretical part explains the essential terminology: marketing and public relations with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Jiří Štětina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57623

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management