Monika Vocílková

Bachelor's thesis

Tvorba PR kampaně - případová studie T-Mobile

PR campaign creation - case study T-Mobile
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je na konkrétní kampani nalézt faktory a postupy PR kampaně. Dále také provést analýzu možností PR kampaně a návrh praktických postupů pro její tvorbu. Vše je doprovázeno snahou o komplexní pohled na problematiku PR. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako marketing a public relations, u kterého popisuje jeho pracovní postupy, cíle a měření hodnoty. Dále objasňuje …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to point out the factors and processes of PR campaigns by using a specific PR campaign as a role model, to analyse the possibilities of a PR campaign and to come up with practical solutions in its creation. The thesis is supported by a comprehensive view on PR problematic. The theoretical part explains the essential terminology: marketing and public relations with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Jiří Štětina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57623