Tvorba PR kampaně - případová studie T-Mobile – Monika Vocílková
Monika Vocílková
Bachelor's thesis
Tvorba PR kampaně - případová studie T-Mobile
PR campaign creation - case study T-Mobile
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je na konkrétní kampani nalézt faktory a postupy PR kampaně. Dále také provést analýzu možností PR kampaně a návrh praktických postupů pro její tvorbu. Vše je doprovázeno snahou o komplexní pohled na problematiku PR. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako marketing a public relations, u kterého popisuje jeho pracovní postupy, cíle a měření hodnoty. Dále objasňuje …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to point out the factors and processes of PR campaigns by using a specific PR campaign as a role model, to analyse the possibilities of a PR campaign and to come up with practical solutions in its creation. The thesis is supported by a comprehensive view on PR problematic. The theoretical part explains the essential terminology: marketing and public relations with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57623
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Jiří Štětina
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57623
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Zásady media relations
Kristýna Petrová -
Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Eva Hlavatá -
Tisková konference - prostředek Media Relations
Klára Šircová -
Media relations a mediální obraz Masarykovy univerzity
Tereza Knířová -
Public relations festivalu Advik
Lucie Číryová -
Kultúrne centrum Stanica Žilina-Záriečie: Analýza komunikačnej stratégie so zameraním na budovanie publika generácie Y a Z
Simona Pazderníková -
Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
Kateřina Strašilová -
Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup
Kateřina Čepelíková