Tvorba PR kampaně - případová studie T-Mobile – Monika Vocílková
Monika Vocílková
Bakalářská práce
Tvorba PR kampaně - případová studie T-Mobile
PR campaign creation - case study T-Mobile
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na konkrétní kampani nalézt faktory a postupy PR kampaně. Dále také provést analýzu možností PR kampaně a návrh praktických postupů pro její tvorbu. Vše je doprovázeno snahou o komplexní pohled na problematiku PR. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako marketing a public relations, u kterého popisuje jeho pracovní postupy, cíle a měření hodnoty. Dále objasňuje …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to point out the factors and processes of PR campaigns by using a specific PR campaign as a role model, to analyse the possibilities of a PR campaign and to come up with practical solutions in its creation. The thesis is supported by a comprehensive view on PR problematic. The theoretical part explains the essential terminology: marketing and public relations with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57623
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Jiří Štětina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57623
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zásady media relations
Kristýna Petrová -
Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Eva Hlavatá -
Tisková konference - prostředek Media Relations
Klára Šircová -
Media relations a mediální obraz Masarykovy univerzity
Tereza Knířová -
Public relations festivalu Advik
Lucie Číryová -
Kultúrne centrum Stanica Žilina-Záriečie: Analýza komunikačnej stratégie so zameraním na budovanie publika generácie Y a Z
Simona Pazderníková -
Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
Kateřina Strašilová -
Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup
Kateřina Čepelíková