Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů – Kateřina Suchánková
Kateřina Suchánková
Diplomová práce
Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů
The Development and Application of Customer Value Analysis at Technical Systems
Anotace:
Název diplomové práce: Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů. V diplomové práci se věnuji především navržení a následné aplikaci způsobu propojení analýzy hodnoty pro zákazníka a analýzy nákladů životního cyklu technických systémů. V prvních kapitolách práce jsou shrnuta teoretická východiska obou metod. Následně je navržen možný způsob propojení obou analýz. Druhá část …víceAbstract:
Name of the diploma thesis: The Development and Application of Customer Value Analysis at Technical Systems. In the diploma thesis, I primarily attend to the design and subsequent application of ways to link customer value analysis and life cycle cost analysis at technical systems. The first chapter sums up the theoretical background of both methods. A possible way to link both of analyses is proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Jaroslav Nenadál
- Oponent: Libor Černý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHÁNKOVÁ, Kateřina. \textit{Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/uwi22j/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market.
Lyaysan Mavlikaeva -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.
Jana Ptáčková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová