Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů – Kateřina Suchánková
Kateřina Suchánková
Master's thesis
Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů
The Development and Application of Customer Value Analysis at Technical Systems
Abstract:
Název diplomové práce: Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů. V diplomové práci se věnuji především navržení a následné aplikaci způsobu propojení analýzy hodnoty pro zákazníka a analýzy nákladů životního cyklu technických systémů. V prvních kapitolách práce jsou shrnuta teoretická východiska obou metod. Následně je navržen možný způsob propojení obou analýz. Druhá část …moreAbstract:
Name of the diploma thesis: The Development and Application of Customer Value Analysis at Technical Systems. In the diploma thesis, I primarily attend to the design and subsequent application of ways to link customer value analysis and life cycle cost analysis at technical systems. The first chapter sums up the theoretical background of both methods. A possible way to link both of analyses is proposed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/87619
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Jaroslav Nenadál
- Reader: Libor Černý
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUCHÁNKOVÁ, Kateřina. \textit{Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Available from: https://theses.cz/id/uwi22j/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market.
Lyaysan Mavlikaeva -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.
Jana Ptáčková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová