Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse – Barbara Reményová
Barbara Reményová
Bakalářská práce
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Analysis of Google Analytics and its Usage in E-Business
Abstract:
Bachelor's dissertation deals with analysis of Google Analytics and its usage in e-business. While the theoretical part of the dissertation defines all concepts related to the subject, in the analytical part of the dissertation is an overview of specific tools used by Google Analytics. Further, the work is devoted to the possibilities of using these analytical tools within the e-shop and the hotel …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou systému Google Analytics a jeho využitím v elektronickom podnikaní. Kým v teoretickej časti práce sú definované všetky pojmy, ktoré súvisia s danou tématikou, v analytickej časti práce je prehľad konkrétnych nástrojov, ktoré využíva Google Analytics. Ďalej sa práca venuje možnostiam využitia týchto analytických nástrojov v rámci elektronického obchodu a hotelu. …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14852/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Oponent: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REMÉNYOVÁ, Barbara. \textit{Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/uwnncl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová