Web-marketing mix 4S v malé organizaci – Petr Uhlíř
Petr Uhlíř
Diplomová práce
Web-marketing mix 4S v malé organizaci
The 4S Web-marketing mix in a small company
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit, zda aplikací modelu marketingové propagace v prostředí Internetu založené na koncepci web-marketing mixu 4S v malé organizaci, orientované na prodej profesionálních strojů a zařízení pro truhlárny, kovovýrobu a klempířské dílny lze dosáhnout synergického efektu a formulovaných klíčových ukazatelů výkonu. Aby bylo dosaženo tohoto cíle, je nezbytné na základě odborné literatury …víceAbstract:
The goal of this thesis is to evaluate whether application of the model of marketing promotion in the Internet based on the concept of web-marketing mix 4S in a small organization, sales-oriented professional machines and equipment for carpentry, plumbing and metal fabrication shop can achieve synergy and formulated key performance indicators. To achieve this goal is necessary to identify and describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33513
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Michal Šebesta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33513
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová -
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Josef Kramář -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Jakub Štefanec