Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti – Lukáš Rataj
Lukáš Rataj
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Customer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti. Na základě písemného, elektronického a osobního dotazování je zjištěna spokojenost zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje teorii marketingové řízení, marketingového výzkumu, a jeho historii. Dále metody marketingového výzkumu, sestavení dotazníku …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing research of customer satisfaction with the products of the given company. Based on written, electronic and personal queries, customer satisfaction is found. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of marketing management, marketing research, and its history. Furthermore, methods of marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Marek Obursník
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RATAJ, Lukáš. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/uxgjpy/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček