Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře – Eva Horálková
Eva Horálková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře
The Analysis of Marketing Communication for Travel Agency
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat marketingovou komunikaci CK BAVI. Zjistit, jak jsou stávající klienti s touto komunikací spokojeni a jak jim jednotlivé používané nástroje marketingové komunikace vyhovují. První část mé práce je věnována charakteristice cestovní kanceláře BAVI. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace. Stěžejní částí mé práce je analýza výsledků …moreAbstract:
The aim my baccalaureate work was to analyze marketing communication at „CK BAVI“ - tofind out, how are current clients satisfied with this communication and how convenient are various marketing tools. The first part of my work is dedicated to characteristics of travel agency BAVI. In the second chapter, I deal with theoretical way out of marketing communication. The fundamental part of my work is …moreKeywords
cestovní kancelář BAVI klient komunikační proces konkrétní trh makroprostředí marketingová komunikace marketingový komunikační mix osobní prodej podpora prodeje přímý marketing public relations reklama spokojenost mezera na trhu příležitost Travel agency BAVI Client Communication action Concrete market Macro environs Marketing communication Marketing communications mix Personal selling Sales promotion Direct marketing Advertisement Satisfaction Marketing niche – an opportunity
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80443
Thesis defence
- Supervisor: Tereza Navrátilová
- Reader: Petra Krbová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
Seowon Yu -
Marketing v tržním výklenku
Zuzana Tomášková -
Marketing v tržním výklenku
Jaroslav Kašpar -
The use of Franchise Strategies as an opportunity to start a business, example Kazakhstan
Alina Zhailau -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková