Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace – Bc. Petra Franková
Bc. Petra Franková
Bakalářská práce
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Product placement and its use in the context of integrated marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nový fenomén, product placement. Práce přináší celkový přehled jeho zařazení v integrované marketingové komunikaci. Přibližuje historii a popisuje vývoj product placementu až do současnosti. V neposlední řadě definuje product placement a také poskytuje přehled v oblasti etiky, regulací a právní legislativy. Pomocí ilustrativní sondy práce zjišťuje, jak vnímají product …víceAbstract:
This thesis is focused on a new phenomenon, product placement. Work gives a complete overview of its inclusion in integrated marketing communications. Brings the history and the evolution of product placement until now. Finally, define product placement and also provides an overview of ethics, regulation and legal legislation. Using illustrative probe thesis investigates how audience perceive product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v212d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném filmu
Vasyl Myrgorod -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement ve videohrách
Jakub LACHMAN -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková