Lukáš Caska

Bachelor's thesis

Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích

Reactional Marketing of Company Profiles on Social Platforms
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tematikou užití reakčního marketingu (Real-Time Marketing) a jeho užití stránkami firem na sociální síti Facebook. Reakční marketing na Facebooku umožňuje firmám velmi jednoduše reagovat a komunikovat se základnou svých fanoušků a potenciálních zákazníků. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak lidé vnímají tuto formu propagace a zda tato komunikace nemůže v některých …more
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the topic of using Reactive marketing (Real-Time Marketing) by company sites on the social network Facebook. Reactive marketing on Facebook allows very easily and simply react and communicate with their fan base and potential customers. This thesis aims to find out, how people react to this form of marketing and if this type of communication is an appropriate type of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Caska, Lukáš. Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe