Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích – Lukáš Caska
Lukáš Caska
Bachelor's thesis
Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích
Reactional Marketing of Company Profiles on Social Platforms
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tematikou užití reakčního marketingu (Real-Time Marketing) a jeho užití stránkami firem na sociální síti Facebook. Reakční marketing na Facebooku umožňuje firmám velmi jednoduše reagovat a komunikovat se základnou svých fanoušků a potenciálních zákazníků. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak lidé vnímají tuto formu propagace a zda tato komunikace nemůže v některých …moreAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the topic of using Reactive marketing (Real-Time Marketing) by company sites on the social network Facebook. Reactive marketing on Facebook allows very easily and simply react and communicate with their fan base and potential customers. This thesis aims to find out, how people react to this form of marketing and if this type of communication is an appropriate type of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CASKA, Lukáš. \textit{Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/uyclqw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Caska, Lukáš. Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková