Expanze malých a středních firem (z pohledu strategicko-marketingového) – Ing. Zuzana Lacinová
Ing. Zuzana Lacinová
Master's thesis
Expanze malých a středních firem (z pohledu strategicko-marketingového)
Expansion of small and medium enterprises (from the viewpoint of strategy and marketing viewpoint)
Anotácia:
Stále se prohlubující celosvětová globalizace s sebou přináší hyperkonkurenční prostředí. Elektronický obchod v rámci průmyslového trhu (business-to-business) je jednou z možností, jak v tomto prostředí uspět. Tento moderní typ obchodu je předpokladem nejen současnosti, ale hlavně budoucnosti díky internetu a rychlosti, jakou se šíří. Aplikační část je demonstrována na společnosti Distributor s.r.o …viacAbstract:
Continually deeping world wide globalization brings along hypercompetitive environment. Business-to-business is a possibility to succeed in this environment. This modern type of business is not only a prerequisite of the present, but particularly of the future thanks to the internet and the speed by which is being spread. The application part is demonstrated on the company Distributor s.r.o. expanding …viacKľúčové slová
B2B distribuce e-byznys elektronická tržiště globalizace internet katalogový prodej malé a střední firmy osobní prodej prodejní strategie telefonický prodej zákazník distribution e-business electronic marketplace globalisation catalogue selling small and medium business personal selling selling strategy telephone selling customer.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gcxvd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria