Ing. Zuzana Lacinová

Master's thesis

Expanze malých a středních firem (z pohledu strategicko-marketingového)

Expansion of small and medium enterprises (from the viewpoint of strategy and marketing viewpoint)
Anotácia:
Stále se prohlubující celosvětová globalizace s sebou přináší hyperkonkurenční prostředí. Elektronický obchod v rámci průmyslového trhu (business-to-business) je jednou z možností, jak v tomto prostředí uspět. Tento moderní typ obchodu je předpokladem nejen současnosti, ale hlavně budoucnosti díky internetu a rychlosti, jakou se šíří. Aplikační část je demonstrována na společnosti Distributor s.r.o …viac
Abstract:
Continually deeping world wide globalization brings along hypercompetitive environment. Business-to-business is a possibility to succeed in this environment. This modern type of business is not only a prerequisite of the present, but particularly of the future thanks to the internet and the speed by which is being spread. The application part is demonstrated on the company Distributor s.r.o. expanding …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedúci: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní