Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti – Markéta KRATOCHVÍLOVÁ
Markéta KRATOCHVÍLOVÁ
Bakalářská práce
Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti
The company business plan on the basis of active marketing activity
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zpracování konkrétního obchodního plánu podniku na základě marketingové činnosti firmy. Nejdříve je charakterizován podnik ŠKODA JS a.s., pro který je obchodní plán zpracován. Následně je popsáno vnější prostředí na základě PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. V další kapitole jsem analyzovala vnitřní prostředí a v závěru kapitoly jsem vypracovala SWOT …víceAbstract:
This thesis is focused on processing a particular company's business plan based on the marketing activities of the company. First, I have characterized SKODA JS a.s. which the business plan was prepared for. Subsequently, the external environment is described, based on PEST analysis and Porter's competitive forces model. In the next chapter I analysed internal environment and in the end there is given …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍLOVÁ, Markéta. Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Srovnání společností Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. a Mattoni 1873, a.s. se zaměřením na finanční a strategickou analýzu
Šimon Iliev -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Arabské jaro a jeho právní důsledky pro vnitřní a vnější hranice Schengenu
Nikola Marečková -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová