Markéta KRATOCHVÍLOVÁ

Bakalářská práce

Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti

The company business plan on the basis of active marketing activity
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zpracování konkrétního obchodního plánu podniku na základě marketingové činnosti firmy. Nejdříve je charakterizován podnik ŠKODA JS a.s., pro který je obchodní plán zpracován. Následně je popsáno vnější prostředí na základě PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. V další kapitole jsem analyzovala vnitřní prostředí a v závěru kapitoly jsem vypracovala SWOT …více
Abstract:
This thesis is focused on processing a particular company's business plan based on the marketing activities of the company. First, I have characterized SKODA JS a.s. which the business plan was prepared for. Subsequently, the external environment is described, based on PEST analysis and Porter's competitive forces model. In the next chapter I analysed internal environment and in the end there is given …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRATOCHVÍLOVÁ, Markéta. Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická