Bc. Kristýna Dvořáková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of marketing communication of the selected company
Abstract:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 95 s. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zhodnotit stávající marketingovou komunikaci podniku a následně navrhnout doporučení pro zlepšení v této oblasti. V teoreticko-metodologické části je na základě odborné literatury definován podnik, marketingové prostředí, …more
Abstract:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. The Analysis Marketing Communications of the selected company. Bachelor's Dissertation. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 95 pages. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of the company on the basis of the analysis and then propose recommendations for improvement in this area. The theoretical-methodological part defines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Mastný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)