Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Kristýna Dvořáková
Bc. Kristýna Dvořáková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of marketing communication of the selected company
Abstract:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 95 s. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zhodnotit stávající marketingovou komunikaci podniku a následně navrhnout doporučení pro zlepšení v této oblasti. V teoreticko-metodologické části je na základě odborné literatury definován podnik, marketingové prostředí, …moreAbstract:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. The Analysis Marketing Communications of the selected company. Bachelor's Dissertation. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 95 pages. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of the company on the basis of the analysis and then propose recommendations for improvement in this area. The theoretical-methodological part defines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ojd7c/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova