Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí – Marek Šimr
Marek Šimr
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marketing Communication of a Professional Sports Club in Online Environment
Abstract:
Bakalářská práce v teoretické části pojednává o sportu a jeho významu ve společnosti. Dále pojednává o marketingu sportu a jeho nástrojům. Práce také vysvětluje marketingovou komunikaci ve sportovním prostředí a online prostředí ve sportu. Praktická část se věnuje rozboru marketingové komunikace v online prostředí u čtyř zvolených profesionálních sportovních klubů. Zhodnotí jejich aktuální stav a podrobněji …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with sport and its importance in society. It also deals with the marketing of sport and its tools. The bachelor thesis also explains marketing communication in the sport environment and the online environment in the sport. The practical part deals with the analysis of marketing communication in the online environment of the four chosen professional sports clubs. It evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kfwjq/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová