Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí – Marek Šimr
Marek Šimr
Bakalářská práce
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marketing Communication of a Professional Sports Club in Online Environment
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části pojednává o sportu a jeho významu ve společnosti. Dále pojednává o marketingu sportu a jeho nástrojům. Práce také vysvětluje marketingovou komunikaci ve sportovním prostředí a online prostředí ve sportu. Praktická část se věnuje rozboru marketingové komunikace v online prostředí u čtyř zvolených profesionálních sportovních klubů. Zhodnotí jejich aktuální stav a podrobněji …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with sport and its importance in society. It also deals with the marketing of sport and its tools. The bachelor thesis also explains marketing communication in the sport environment and the online environment in the sport. The practical part deals with the analysis of marketing communication in the online environment of the four chosen professional sports clubs. It evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kfwjq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová