Obecný přínos ruské a ukrajinské metodiky v čtyřruční hře na klavír – Olena Cupáková
Olena Cupáková
Bakalářská práce
Obecný přínos ruské a ukrajinské metodiky v čtyřruční hře na klavír
General contribution of Russian and Ukrainian method in four-hand piano playing
Anotace:
Cílem této práce je nastínit aktuální charakter čtyřruční klavírní hry se všemi jejími specifiky, nastínit možný vliv ruské a ukrajinské klavírní školy, včetně všech jejích charakteristických znaků. Dílčím cílem je pak propojení získaných kladů, které lze využívat zejména v pedagogické praxi na české klavírní škole a snaha o nalezení rozmanitých materiálů, podnětů, inspirací, včetně ruských a ukrajinských …víceAbstract:
The aim of this thesis is to outline the contemporary character of four-hand piano playing with all its specifics, to sketch the possible influence of the Russian and Ukrainian piano schools, including all their typical features. The partial aim of the work is connecting of the assets of the above mentioned methods that can be used in pedagogical practice at a Czech piano school, and an attempt to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/d9r1a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Daniela Velebová
- Oponent: Mgr. Josefa Hloušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/d9r1a/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Klavírní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Čtyřruční hra jako jedna z forem komorní hry
Martina Krausová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Edukační program „Duševní hygiena pro seniory“
Markéta Píšová -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
K některým otázkám Nejgauzovy teorie klavírní hry. Reflexe ruské klavírní školy
Helena Poulová