Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních vinařských podniků v České republice – Bc. Jakub Trávníček
Bc. Jakub Trávníček
Diplomová práce
Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních vinařských podniků v České republice
Possibilities to increase the competitiveness of small and medium-sized wineries
Anotace:
Trávníček, J. Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních vinař-ských podniků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Diplomová práce je zaměřena na možnosti zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních vinařských podniků v České republice. Primárního výzkumu v podobě dotazníkového šeření se zúčastnilo 77 malých a středních podniků rozdělených dle pravidel soutěže …víceAbstract:
Trávníček, J. Possibilities to increase the competitiveness of small and medium-sized wineries. The diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017.The diploma thesis is focused on the possibility of increasing the competitiveness of small and medium-sized wine companies in the Czech Republic. Primary research was in the form of a questionnaire survey and was filled out by 77 SMEs, divided according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRÁVNÍČEK, Jakub. \textit{Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti malých a~středních vinařských podniků v~České republice}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/v062ia/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva