Monika Kváčová

Bakalářská práce

Využití barev v marketingu

The meaning of colors in marketing
Anotace:
Cílem této práce bylo prozkoumat preference barev z mezikulturního hlediska (včetně barevných kombinací) a také významy a hodnoty spojené s různými barvami, aby se posílila marketingová komunikace a aby bylo možné vytvořit si výhodu na trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá Barvou a lidským chování, dále mezikulturními významy, asociacemi …více
Abstract:
Colour is an integral part of products, services, packaging, logos, and other collateral and can be an effective means of creating and sustaining brand and corporate images in customers' minds. Through eleven countries -- eleven different cultures from South, North, Central and Eastern Europe, North America, Asia and Africa, the study explores subjects' preferences for different colours (indicating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Jitka Fialová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27099