Monika Kváčová
Bakalářská práce
Využití barev v marketingu
The meaning of colors in marketing
Anotace:
Cílem této práce bylo prozkoumat preference barev z mezikulturního hlediska (včetně barevných kombinací) a také významy a hodnoty spojené s různými barvami, aby se posílila marketingová komunikace a aby bylo možné vytvořit si výhodu na trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá Barvou a lidským chování, dále mezikulturními významy, asociacemi …víceAbstract:
Colour is an integral part of products, services, packaging, logos, and other collateral and can be an effective means of creating and sustaining brand and corporate images in customers' minds. Through eleven countries -- eleven different cultures from South, North, Central and Eastern Europe, North America, Asia and Africa, the study explores subjects' preferences for different colours (indicating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Jitka Fialová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27099
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Assessment of Financial Performance of Selected Company by Financial Analysis Methods
Shanghai Yue -
The Project of Improvement of Information Systems in HR Department of Infosys Company
Ani Gyulbudaghyan -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman -
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Assessment of Financial Position of Selected Company by Financial Analysis Methods
Chuyue Zhang -
Assessment of Financial Position of Selected Company
Boya Luo