Podnikatelský plán na založení vybraného podniku – Tomáš Vitmajer
Tomáš Vitmajer
Bakalářská práce
Podnikatelský plán na založení vybraného podniku
BUSINESS PLAN FOR ESTABLISHING A SELECTED COMPANY
Anotace:
Abstrakt Tato práce se zabývá budováním podnikatelského plánu pro založení nového podniku. Důvod pro výběr tohoto tématu byl, založení vlastního začínající podniku. Jedná se o značku módního oblečení - TomStrom. Hlavní výhodou této práce je, že vše o čem zde budu psát, mohu následně vyzkoušet v praxi. To bude i podstatnou náplní této práce. Vypracovat podrobný podnikatelský plán, který ulehčí práci …víceAbstract:
Abstract This thesis deals with building a business plan for starting a new business. The reason for choosing this topic was, setting up an own start-up business. It is a fashion clothing brand - TomStrom. The main advantage of this thesis is that everything I am going to write about here, I can subsequently test in practice. This will be the essential content of this thesis. To develop a detailed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Lukáš Krabec, Ph.D.
- Oponent: Jiří Zelený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
A Marketing Mix of a Selected Company
Daniela Drábková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal
Název
Vložil
Vloženo
Práva