Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace – Bc. Natalia Demokhina
Bc. Natalia Demokhina
Bachelor's thesis
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication context
Anotácia:
Tato práce se zabývá věrnostními programy jakožto nástrojem podpory prodeje v době integrované marketingové komunikace. V první části rozebírám důležitost loajality zákazníků a rozeberu historii vývoje věrnostních programů i výhody, které přinášejí jak zákazníkovi, tak i podniku. V druhé části chci pomocí dotazníkového šetření zjistit efektivitu věrnostních programů, totiž zda jsou zákazníci opravdu …viacAbstract:
This thesis concerns loyalty programs as an instrument to support sales in times of integrated marketing communication. In the first section, I look at the importance of customer loyalty, the history of loyalty program development and the benefits for customers and companies alike. In the second section, I use a questionnaire to determine the effectiveness of loyalty programs, namely whether the benefits …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kyp4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Luděk Vajner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček