Specifika ve výchově a vzdělávání dítěte s Aspergerovým syndromem. – Veronika ERBENOVÁ
Veronika ERBENOVÁ
Bakalářská práce
Specifika ve výchově a vzdělávání dítěte s Aspergerovým syndromem.
Specifics at raising and education of child with Asperger syndrome.
Anotace:
Tato práce se zabývá poruchami autistického spektra, konkrétně Aspergerovým syndromem. Cílem mé práce je analyzovat a popsat specifika ve výchově a vzdělávání dítěte s Aspergerovým syndromem a nastínit tak úskalí, která se mohou ve výchovně vzdělávacím procesu u těchto osob objevit. Teoretická část se skládá ze tří částí a jsou zde popsána teoretická východiska vztahující se k tématu. V první kapitole …víceAbstract:
This thesis solve autistic disorder - particulary Asperger syndrome. The main focus of this bachelor thesis is to analyse and describe specifics which might appear during the upbringing of the children who suffer with Asperger syndrome. This thesis should also outline obstacles which appear during raising and education of these children. Theoretical part of this thesis contains three parts which describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ERBENOVÁ, Veronika. Specifika ve výchově a vzdělávání dítěte s Aspergerovým syndromem.. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Inkluzivní vzdělávání u dětí předškolního věku
Šárka VRZALOVÁ