Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu – Bc. Dominika Charvátová
Bc. Dominika Charvátová
Diplomová práce
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
DMO's performance evaluation with use of the 3E principle
Anotace:
Práce se zabývá problematikou výkonnosti v cestovním ruchu, konkrétně měřením výkonnosti organizace destinačního managementu v České republice. Měření výkonnosti bylo řešeno pomocí indikátorů. V této souvislosti byly analyzovány existující indikátory světových a evropských organizací. Výsledkem analýzy bylo zjištěno, že jen malé množství indikátorů je v podmínkách České republiky reálně měřitelných …víceAbstract:
This master’s dissertation deals with the problem of DMO's performance evaluation in conditions of Czech Republic. The measurment was done with use of indicators, therefore the analysis of official accesible indicators of international and national organizations in the field of tourism was done. The result of this analysis showed, that only small procentage of indicators are usable in conditions of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/a78ao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Mattyašovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHARVÁTOVÁ, Dominika. \textit{Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/v13eom/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová -
Analýza vzniku organizace destinačního managementu na území Jindřichohradecka
Denisa Plačková