Product placement a jeho využití v České republice – Kateřina Vondráčková
Kateřina Vondráčková
Bakalářská práce
Product placement a jeho využití v České republice
Product placement and its usage in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou Product placementu a jeho využití v České republice. V úvodu je vysvětleno, co Product placement znamená, jeho vývoj přes zařazení, až po jednotlivé typy, kterým je věnována velká část této práce. Jednotlivé typy Product placementu jsou vysvětleny na příkladech či ukázány na obrázcích. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření. Dotazník měl 10 otázek …víceAbstract:
This thesis deals with issues of Product placement and its usage in the Czech Republic. The introduction explains the value of Product placement and its development and finishes with a classification into specific types that will be the main part of this thesis. Individual types of Product placement are clarified by examples or shown in images. For the practical part, a questionnaire survey was carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Alena Leberová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie
Elizaveta Murashova -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Attitudes to pay per use Product Service Systems
Faith Ngoya
Název
Vložil
Vloženo
Práva