Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy – Anežka Kasalická
Anežka Kasalická
Bachelor's thesis
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Factors of customer experience with a focus on the point of sale and its application in a specific company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem Customer experience a jeho kontextem v Bakalářská práce se zabývá tématem Customer experience a jeho kontextem v marketingovém průmyslu. Je popsán jeho vývoj, oblasti s ním spjaté jako je customer relationship management, způsoby jeho vyhodnocování, loajalita zákazníků, očekávání jako hlavní podstata v hodnocení zážitku zákazníkem a body dotyku. Hodnotí se, zda jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of customer experience and its context in the marketing industry. It describes its development, and relatedtopics such as customer relationship management, methods of evaluation, customer loyalty and their expectations as the main point in evaluating customer experience and points of contact. It is evaluated whether this theoretical information is functional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Martin Charvát
- Reader: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASALICKÁ, Anežka. \textit{Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a~její aplikace u~konkrétní firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/v3ndsd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
CX: Customer eXperience
Klára Klimešová -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková -
Customer experience
Zuzana Koperdáková -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights