Bc. Michaela Drdová

Master's thesis

Marketingový plán vybrané organizace

Marketing plan of certain organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým procesem marketingového plánování. V práci se autorka postupně rozebírá aspekty, které mají vliv na tvorbu operativního komunikačního plánu. Marketingové plánování a dále pak stanovení samotného komunikačního plánu je výsledkem dlouhodobého procesu, který má základ v podnikové misi a vizi. Do plánování vstupuje množství analýz, jež nám zpřesňují pohled na možnosti …more
Abstract:
The thesis deals with the strategic marketing planning process. The author considers all aspects that have an influence on the creation of the operational communication plan. Marketing planning and the determination of the communication plan is the result of a long process based on the corporate mission and vision. A large amount of analyses are a key aspect of planning. Those analyses focus view on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní