Bc. Adéla Krygelová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané finanční instituce

Marketing communication of a selected financial institution
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace, tvorby komunikační strategie a nástrojů komunikačního mixu, a to jak v offline tak online prostředí. V praktické části bude představena firma, realizovaná analýza úrovně marketingové komunikace ve firmě dle jednotlivých nástrojů …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose recommendation to improve the marketing communication of the company. The theoretical part will contain theoretical knowledge about marketing communication, creating a communication strategy and communication mix tools, both in the offline and online environment. The practical part will introduce the company, an analysis of the level of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ea5ym/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné