Patrik Mareška
Bachelor's thesis
Analýza trhu CRM systémů
Market analysis of the CRM systems
Abstract:
Tato práce je zaměřena na problematiku řízení vztahů se zákazníky. Hlavním cílem práce je provést analýzu trhu CRM systémů z pohledu open-source řešení za účelem výběru optimálního CRM systému pro středně velkou firmu. Postup výběru optimálního CRM systému spočívá v několika na sebe navazujících krocích. Nejprve byla stanovena hodnotící kritéria, na základě kterých byly systémy porovnávány. Dále bylo …moreAbstract:
This work is focused on customer relationship management. The main goal of this work is to analyze the market CRM systems from the perspective of open-source solutions in order to select the optimal CRM system for medium-sized companies. Selection of an optimal CRM system consists of several consecutive steps. First were the evaluation criteria under which the systems were compared. It was also selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66813
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Jana Fortinová
- Reader: Josef Basl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66813
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková