Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství – Bc. Magda Rolencová
Bc. Magda Rolencová
Diplomová práce
Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství
Identification of barriers to inclusive education in primary schools today
Anotace:
Moje diplomová práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání v základním školství v České republice a na překážky v jeho rozvoji. V teoretické části uvádím informace odborníků o základních pojmech týkajících se inkluzivního vzdělávání, dále pak informace o kořenech jeho vzniku, požadavcích společnosti na jeho rozvoj a závěrem argumentaci pro právní a etická východiska rozvoje inkluzivního vzdělávání. …víceAbstract:
My thesis is focused on education in primary schools in the Czech Republic and the obstacles in its development. In the theoretical part is given information by professionals about basic concepts of inclusive education, as well as information about the roots of its emergence, also information about the society requirements of its development and finally the argument for legal bases and ethical starting …víceKlíčová slova
Socializace socializační prostředí integrace inkluze inkluzivní vzdělávání hlavní vzdělávací proud intaktní žáci děti se speciálními vzdělávacími potřebami podpůrná opatření handicap altruismus multikulturní výchova globalizace mýty předsudky učící se společnost anticipace budoucího vývoje segregace diskriminace přípravný ročník koordinátor inkluze edukační prostředí klima atmosféra školy romské gheto primární rodina prosociální chvání exkluze funkcionální výchova intencionální výchova majoritní minoritní společnost.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rolencová, Magda. Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Asistent pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami v našem školství
Jitka Marczicsuková -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Montessori metoda se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Drozdová -
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
Anna Syrovátková