Aktuálne trendy v bankovníctve a ich vplyv na marketingové rozhodovanie banky – Bc. Anetta Vereš Pšanecká
Bc. Anetta Vereš Pšanecká
Diplomová práce
Aktuálne trendy v bankovníctve a ich vplyv na marketingové rozhodovanie banky
Actual trends in bank sector and their fluence for marketing deciding of a bank
Abstract:
The graduation theses deals with current trends at the banking and their fluence for marketing decision of the bank. The intension of the first chapter is to allocate theoretic concepts as current trends, chosen fluences for marketing decision and the marketing mix. The second chapter analyses a fluence of current trends for marketing decision of the Slovenská sporiteľňa Inc., and a fluence of present …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá aktuálnymi trendmi v bankovníctve a ich vplyvom na marketingové rozhodovanie banky. Prvá kapitola je zameraná na vymedzenie teoretických východísk, aktuálnych trendov, vybraných vplyvov na marketingové rozhodovanie bánk a marketingového mixu. Druhá kapitola analyzuje vplyv aktuálnych trendov na marketingové rozhodovanie Slovenskej sporiteľne a.s. a vplyv súčasných trendov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vasiy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEREŠ PŠANECKÁ, Anetta. \textit{Aktuálne trendy v bankovníctve a ich vplyv na marketingové rozhodovanie banky}. Online. Diplomová práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/v583m8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova