Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky – Lenka MUCHOVÁ
Lenka MUCHOVÁ
Bachelor's thesis
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
Using customer relationship management to build a brand
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh postupu zefektivnění řízení vztahu se zákazníky, které povedou k upevnění pozice společnosti. Cíle bude dosaženo na základě zhodnocení stávajícího řízení vztahu se zákazníkem prostřednictvím dotazníkového šetření se stávající klientelou společnosti a také šetřením uskutečněným se zaměstnanci firmy. Nedílnou součástí práce bude zmapování konkurenčního prostředí společnosti …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a procedure for increasing the efficiency of customer relationship management, which leads to the consolidation of company's position. The goal will be achieved with the use of evaluation of the current management of the relationship with the customer through a questionnaire of survey with the existing clientele of the company and also survey carried out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUCHOVÁ, Lenka. \textit{Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/v67kdu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUCHOVÁ, Lenka. Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová