Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky – Lenka MUCHOVÁ
Lenka MUCHOVÁ
Bachelor's thesis
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
Using customer relationship management to build a brand
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je návrh postupu zefektivnění řízení vztahu se zákazníky, které povedou k upevnění pozice společnosti. Cíle bude dosaženo na základě zhodnocení stávajícího řízení vztahu se zákazníkem prostřednictvím dotazníkového šetření se stávající klientelou společnosti a také šetřením uskutečněným se zaměstnanci firmy. Nedílnou součástí práce bude zmapování konkurenčního prostředí společnosti …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a procedure for increasing the efficiency of customer relationship management, which leads to the consolidation of company's position. The goal will be achieved with the use of evaluation of the current management of the relationship with the customer through a questionnaire of survey with the existing clientele of the company and also survey carried out …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUCHOVÁ, Lenka. \textit{Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/v67kdu/.
Jak správně citovat práci
MUCHOVÁ, Lenka. Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová