Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL – Mgr. Anna Lášek
Mgr. Anna Lášek
Bakalářská práce
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv učebních stylů na proces učení se slovní zásoby ve výuce anglického jazyka u mladšího školního věku, Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol – teoretická východiska a empirický výzkum. Teoretická část se zabývá konceptem učebních stylů, obzvláště zamě-ření na výuku slovní zásoby u mladšího školního věku. Dále tato část zkoumá zařazení učebních stylů do výuky. Dalším …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates the impact of learning styles on vo-cabulary learning in the context of English as a Foreign Language (EFL) for young learners. The thesis is structured into two main parts: a theoretical exploration and empirical research. The theoretical segment delves into the concept of learning styles, particularly focusing on how young learners engage vocabulary. This section …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sjd1s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šárka Cox
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Pohybové aktivity motivované pohádkou pro žáky na 1. stupni ZŠ
Lenka Souralová -
Vyučování na stanovištích jako forma opakování lekcí učebnice německého jazyka
Zuzana Bořecká -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová -
Using English Outside the Classroom While Learning about the World Around Us
Naděžda Fousková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Význam jazykových kurzů ZuZu English a Helen Doron pro děti mladšího školního věku ve volném čase
Eliška DVOŘÁKOVÁ -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková