Bc. Zuzana Herinková
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy
The Company Image Analysis
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahem firemní identity a firemní image. Analyzovanou společností je T-Mobile Czech Republic a.s. Firemní image se úzce váže k firemní identitě, jelikož image je obrazem firemní identity v očích veřejnosti. Komplexní analýza jednotlivých prvků firemní identity společnosti T-Mobile je doplňována o komentáře kompetentních zaměstnanců společnosti T-Mobile. Cílem analýzy je zhodnocení …moreAbstract:
This thesis deals with the relationship between corporate identity and corporate image. The analyzed company is T-Mobile Czech Republic a.s. Corporate image is closely related to corporate identity, as corporate image is the mirror of corporate identity to the eyes of the broad public. A comprehensive analysis of various elements of corporate identity for T-Mobile is completed with comments of T-Mobile …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/am4hb/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová